sunnuntai 26. kesäkuuta 2016

Keskikesän touhuja

Moro taas!



Toivottavasti juhannuksesi oli onnistunut, mulla ainakin oli! Olimme mökillä ja mulla oli siellä kavereita. Konsti onkin teille jo tuttu, taas vähän leikittiin.


Sitten oli pari isompaa kaveria. Meitä vähän jännitti, kuten kuvasta näkyy.


  


Oikealla on Bella, joka tykkää puhua usein ja kovaan ääneen. Vasemmalla on Lyyli-belkkari, joka oli ammatiltaan poliisikoira. Nyt tämä entinen räjähteiden etsijä nauttii kotikoiran päivistä. Kaunis ja kiva kaveri! Ehkä vähän hölmö kuitenkin, kun tiputti aina pallonsa veteen ja tuijotti sitä sitten niin kauan että joku sen nosti. Ja sitten Lyyli nakkasi sen uudelleen pohjaan. 


 

Sen verran lämmintä oli, että aina välillä kävin vähän vilvoittelemassa. Olen muuten ainoa tuosta porukasta, joka ihan omaksi huvikseen lilluu järvessä.


 

Uutena lajina kokeilin kajakkia. Siinä oli ihan hyvä istua  kyydissä, muttei mamma ottanut mua mukaan lenkille kuitenkaan. Odottelin sitten laiturilla.


 

 

Tänä kesänä olen ollut muutaman kerran veneessä ja nyt pääsin taas mukaan. Mukavaa menoa!

 

Sellaisia juhannuspuuhia mulla oli. Mamman kanssa istuttiin yöllä rantakivillä ihailemassa maisemaa. Näistä hetkistä painuu tassunkuva sydämeen ikuisiksi ajoiksi.

 

Hämänheilutus Sinulle!




2 kommenttia: